آمار مطالب

کل مطالب : 41
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 165
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 690
بازدید ماه : 7185
بازدید سال : 38871
بازدید کلی : 96611

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : pone
تاریخ : دو شنبه 23 مرداد 1402
نظرات

 

استفاده میشود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی نقاط طب سوزنی برای استرس بپردازیم. شما میتوانید با اطمینان از مراجعه به یک متخصص طب سوزنی که دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد، از بسیاری از این موارد جلوگیری کنید. دلیل اضطراب شما هر چه باشد، ترشح هورمونهای استرس (مانند کورتیزول) میتواند منجر به تغییرات فیزیولوژیکی شود که بر سلامت باروری شما تأثیر میگذارد. آرامش فقط به دلیل آرامش ذهن یا لذت از یک سرگرمی نیست. به جای این که فقط یک تکنیک را انتخاب کنید، کارشناسان توصیه میکنند از چند نمونه استفاده کنید تا دریابید کدام یک برای شما بهتر است. برای اینکار لازم نیست به جنگل بروید و یا بهانه بیاورید که هیچ محیط سرسبزی در اطراف خانه تان نیست! غذاهای چرب انرژی زیادی را از بدن برای هضم شدن میگیرند و لازم است جایگزین آنها غذاهای سالم را مصرف کرد. گوش کردن به یک موسیقی برای مدت 13 الی 15 دقیقه میتواند. مقداری گل گاو زبان را در قوری حاوی آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه بر روی حرارت غیر مستقیم قرار داده و اجازه دهید دم بکشد.

تکنیکهای آرامش اغلب رایگان یا کمهزینه هستند و تقریباً در هر مکانی در دسترس شما قرار دارند. منابع رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد که به شما مدیتیشن را آموزش میدهند. مدیتیشن به افزایش عزت نفس کمک می کند و باعث کاهش علائم اضطراب و افسردگی می شود. چرا به مدیتیشن نیاز داریم؟ زمانی که گربه ها می ترسند ممکن است احساس نیاز به مخفی شدن کنند و حتی زمانی که بیش از حد تحت استرس باشند، حاضر به بیرون آمدن از مخفی گاه خود نیستند. زمانی که شما مجموعه ای از این احساسات و افکار منفی مانند خشم، نفرت و دشمنی را دارید، به دلیل بار منفی که دارند، شما مدام در شرایط سنگین و نا آرامی هستید که منجر به بروز استرس در شما میشود. زمانی که به طور منظم ورزش می کنید، فواید آن قوی تر است. خواب: ورزش همچنین می تواند کیفیت خواب شما را بهبود بخشد، که می تواند به شدت تحت تأثیر فشار و اضطراب قرار گیرد. همچنین با توجه به اینکه اضطراب امتحان از سنین پایین شروع شده و در خلال سالهای تحصیل افزایش مییابد، روشهای بهکار برده شده برای مداخله میتواند به عنوان روشهایی برای پیشگیری نیز مطرح گردد که در این صورت بررسی اثربخشی آنها میتواند به عنوان مقدمهای برای کاربست این فنون و روشها در پیشگیری مورد ملاحظه قرار گیرد.

دلیلش هم این است که عوارض استرس و فشار عصبی، نگرانی و اضطراب میتواند زندگی فرد را فارغ از سطح درآمد، تحصیلات، موقعیت اجتماعی، محل تولد و محیطی که در آن رشد پیدا کرده، تحتالشعاع قرار دهد. علاوه بر این میتوانید تکنیکهای آرامسازی خود را نیز پیدا کنید. روانپزشکان نیز در موارد زیادی برای درمان بیماران از این دارو کمک میگیرند. این شرایط عمدتا برای افرادی که شغلهای هیجانانگیز دارند ایجاد میشود. ماهیت آفت دهان کاملاً مشخص نیست، اما دندانپزشکان و پزشکان میدانند که این زخمها میتوانند از طریق استرس ایجاد شوند. متخصصان، پزشکان و روانشناسان روشهای مختلفی را برای انواع بیماران خود جهت آرامش بیشتر توصیه میکنند. فیدی برای کنترل احساسات و کاهش استرس و اضطراب موثر است. اگرچه همه ی عوامل استرس زا در کنترل شما نیستند، اما کنترل برخی امور در دست ماست که می توانیم با تغییر روش زندگی باعث کاهش استرس شویم. تلاش بیش از حد یا سختگیری به خود در تمرین تکنیکهای کاهش استرس یکی دیگر از عوامل استرسزاست.

شنا کردن نیز یکی دیگر از روشهای آبدرمانی است که ممکن است به کاهش استرس شدید و بهبود سلامت کمک کند. فرد ترس یا اضطراب بیش از حد یا بی دلیلی را به سبب جدا شدن از کسی که به او وابسته است، تجربه می کند. بنابراین مراقب باشید روزانه بیش از سه یا چهار فندق برزیلی یا مکملهای حاوی دوزهای بالای سلنیم مصرف نکنید. اگر به طور معمول فعالیت چندانی ندارید، مشکلات یا بیماری خاصی دارید، این روشهای آرامسازی ممکن است بیش از حد چالشبرانگیز باشد. اگر شما هم تا حدودی درگیر استرس هستید و به دنبال روشهای مناسب برای درمان استرس میگردید، پیشنهاد میکنم مقاله ما را تا آخر بخوانید؛ بهاحتمالزیاد به پاسخ سؤالات خود میرسید. بلکه همانند سایر نشانه های ام اس، این علائم حسی بتدریج شروع شده و با گذشت زمان شدیدتر می شود و روزها و هفته ها بطول می انجامد و نهایتا بهبود آن هم تدریجی خواهد بود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین روانشناس در تهران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 40493
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود